Saturday, December 15, 2012

Photo of Saturday: Infinity Pool


This photo was chosen as the best photo of January 2012 by National Geographic. It's called "@Infinity Pool" and taken by @Chia Ming Chien. Being in this pool probably makes you feel like swimming in the sky and enjoying a sweeping view of the skyscrapers. I guess I would feel I'm the BIGGEST dudes!!! And I don't care your worldly affairs even a little bit. I must be alone when I say this coz it would be sharing the supremacy. By the time I don't need to think about being in a luxurious infinity pool and claiming power because I'm broke, very very broke :( But even looking at the photo changes my mood.

Cumartesi fotoğrafıyla karşınızdayım efem.. Yukarıda görmüş olduğunuz nefes kesici manzara Chia Ming Chien tarafından çekilen, @National Geographic'in de 2012 Ocak ayının en iyi fotoğrafı olarak bulduğu "@Sonsuzluk Havuzu". Tabi ben daha önce böylesi bir havuzda bulunmadığım için sadece fotonun bana ne hissettirdiğini aktarabilirim. Eğer bu havuzda olsaydım muhtemelen gökyüzünde yüzdüğüm sanrısına kapılırdım ve alabildiğine uzanan gökdelen manzarasının tadını çıkarmaya bakardım. Tabi bu kadar havalara çıkmışken var mı benden büyüğü, ne sizinle ne de sizin küçük hesaplarınızla işim olmaz heyyyt diye nara atmamak da olmaz. Sanırım bu aralar aklım daha da havalarda:) Tabi bunlar sadece düşünce, bu parasızlıkla ne sonsuzluk havuzunda yüzebilirim ne de böyle nara atabilirim :((


No comments: