Wednesday, December 12, 2012

Good Morning!!!



Sharing for just to remember this lovely song. Have you ever sung this or shared the lyrics with somebody special for you? I haven't, but I'm planning:) Here is the punchline:

Ain't no mountain high enough,
Ain't no valley  low enough,
Ain't no river wide enough,
To keep me from you...

If you need me, call me
No matter where you are
No matter how far
Just call my name
I'll be there in a hurry
You don't have to worry.

Günaydınlar efendimm, bu güzeller güzeli şarkıyı bir kez daha hatırlayabilmek için paylaşıyorum. Ayrıca merak ediyorum, hiç bu güzel sözleri sevdiğiniz ya da sizin için özel olan birisi için söylediniz mi? Ben söylemedim, ama neden olmasın? Özellikle can alıcı şu kısmı:

Hiçbir dağ yeterince yüksek,
Hiçbir vadi yeterince derin,
Hiçbir nehir yeterince geniş değildir,
Beni senden uzak tutmak için...

İhtiyaç duyarsan beni çağır
Nerede olursan
Ne kadar uzakta olursan ol
Sadece adımı söyle
Orada oluveririm
Merak etme.

No comments: