Sunday, December 2, 2012

Movie of Sunday


I'm here with one of the funniest movies I've ever seen till now: Blades of Glory. It's the story of the achievement of two rival skaters who end up in pairs to get gold medal.You can find the story everywhere. What I want to share the funny dialogues:                   
     Jimmy: I don't share rooms.
     Chazz: I don't share shit. The night is a very dark time for me.Jimmy: It's dark for everyone, moron.Chazz: Not for Alaskans or dudes with night-vision goggles.


I won't forget the way Jimmy says "It's dark for everyone, moron."So humorous. What about this one:


                                              Jimmy: I call top!
                             Chazz: No, I already called it in my head.
                Jimmy: What?! No, you can't do that, that doesn't count.


If you want to smile today, you should see this movie.

Şimdiye kadar izlemiş olduğum en eğlenceli filmlerden birisiyle karşınızdayım: Blades of Glory! Altın madalya kazanmak uğruna birlikte yarışmaya razı olmuş iki rakibin hikayesi. Filmle ilgili detayları her yerde bulabilirsiniz. Ben sadece bende iz bırakan diyalogları paylaşmak istiyorum sizlerle. Bunları her hatırladığımda yüzümde bir gülümseme beliriveriyor:

Jimmy: Ben odamı paylaşmam.
Chazz: Ben günahımı bile paylaşmam. Geceler benim için  çok karanlık...
Jimmy: Geceler herkes için karanlık, moron! (Jimmy'nin buradaki bakışı çook ama çook komikti.)
Chazz: Ama Alaskalılar ve gece görüş gözlüğü olanlar için değil!

Jimmy: Üst yatak benim!
Chazz: Hayır ben içimden benim demiştim.
Jimmy: Ne?! Hayır, yapamazsın, o sayılmaz bi kere.

Not: Serbest çevirimi mazur görünüz...

No comments: