Monday, December 10, 2012

Happy Anniversary





Yes yes yesss. Our blog is one very old. And this is our very first anniversary. I started this journey with A. However she proved me right for her laziness. She left me after a few posts. But kept going go. Now Üşengecin Günlüğü is crawling on all fours. I know it isn't a professional work but as I said we are crawling like a baby. Next year it will be walking, and the other year it will run!!! Who knows?  I'll try to be more disciplined and find much more interesting topics. Music videos won't change coz I adore each of them :) Perhaps I should prepare a new year resolutions lists. Thanks for following!!!

Evet, evt, evvettt. Blogumuz bir yaşında. Ve bu bizim birinci yıl dönümümüz. Bu yolculuğa pek sevgili    A. ile başlamıştım. Gerçi o da beni birkaç paylaşımdan sonra yalnız bıraktı. Böylelikle tembel sıfatının da hakkını vermiş oldu:) Ama ben devam ettim. Şimdi ise blogumuz emeklemeye başladı. Biliyorum pek profesyonel sayılmaz, dediğim gibi bir bebek gibi emekliyoruz. Gelecek sene yürüyeceğiz, bir sonraki sene de koşacağız belki de. Kim bilir? Gelecek sene daha disiplinli olmaya ve daha ilgi çekici konular bulmaya çalışacağım. Bu dediğim müzik için geçerli değil tabi ki. Onlar aynı kalacak. Vakit ayırıp takip ettiğiniz için teşekkürler!!!


This is the anniversary song!!!
Bu da yıl dönümü şarkımız olsun!!!

No comments: