Monday, November 12, 2012

BOOK OF MONDAY

İhsan Oktay Anar


İhsan Oktay Anar by dominamagna on Polyvore

I'm very excited that I got the latest book of İhsan Oktay Anar! I will start reading today but I read the comments on it some say wonderful and others say not as fascinating as Puslu Kıtalar Atlası. But I'm hopeful of this book and I know I won't be disappointed. First of all he is the writer of Amat-which tells the best story of the mariners in a fantastic fashion-and Puslu Kıtalar Atlası. I will share my opinion during the week!

Veee karşınızda İhsan Oktay Anar'ın son kitabıyla duruyorum: Yedinci Gün. Aslında okumaya bugün başlayacağım ama yorumlara şöyle bir göz gezdirdim elbette. Kimi en iyi kitabı olduğunu kimi de böyle söylemenin diğer kitaplarına haksızlık olacağı görüşünde. Ama ben umut doluyum tabi ki çünkü en iyi kitabı- ki bu benim için Amat'tır- olup olmamasını pek umursamıyorum, kıyısından köşesinden de olsa beni mutlu edecek şeyler olduğunu biliyorum onun içinde. Kitap ilerledikçe görüşlerimi burdan paylaşacağım efenim. 

No comments: