Tuesday, October 2, 2012

I'm an M.A student from now on. I have been very confused about my M.A study. I've  made a decision and I'll give folklore studies a shot. We are going to look into the traditions, folktales, legends, oral history and music of my country. The picture above is a depiction of Nasreddin Hodja. Jokes related to Nasreddin Hodja blend humor with unorthodox wisdom. There is always something to laugh and learn from him. I hope my decision will be appropriate for me and I can overcome it. I'm going to share interesting things I learn.

Artık ben de yüksek lisans öğrencisiyim!! Uzun zamandır hangi alanda çalışacağım konusunda kafam karışıktı. Mezun olur olmaz işe başladığımdan ancak geçen sene bir programa kaydolabilmiştim. Avrasya Araştırmaları denen pek fazla kimsenin duymadığı bir bölümdü, ben çok severek ve merakla başlamıştım ama haftada neredeyse otuz saat ders oluyordu ve haftanın altı günü okulda olmanız gerekiyordu. Tabi ben şehir değiştirince o da kaldı. Yazın başında bir de İstanbulda şansımı deneyeyim dedim, gayet güzel bursu olan bir programa kabul edildim. Ne yazıkki İstanbul şartları ve bölümün geleceğinin pek de parlak olmaması lakayt hoca faktörüyle birleşince büyük bir eksi oluşturuyordu ve onun da devamı gelmedi:( Neyse artık şans eseri seçtiğim yeni bölümüm var: Halk Bilimi. Mezun olduğum bölümle uzaktan yakında ilgisi yok. Ama bu yönü benim için olumlu olabilir. Çünkü farklı bir bakış açısıyla yorumlayabilirim öğrendiklerimi. Umarım her şey yolunda gider. 

No comments: