Friday, December 16, 2011

Florence+The Machine

Bugün müzik günü olsun istedim ve iki senedir en çok dinlediğim grupla buna başlıyorum: Florence +The Machine.Takip etmiyorsanız hemen başlayabilirsiniz. Ben hem şarkılarını çok seviyorum hem de kliplerini, üzerine emek harcanmış başlıbaşına  eser her biri. Indie pop band olarak adlandırılıyorlarmış ama bu konuda benim hiçbir fikrim yok, melodisi güzel olduktan sonra her türlü müzik dinlerim ama gidip de hangi türmüş diye araştırmam. Solistimiz üstteki fotoğrafta gördüğümüz 1986 doğumlu Florence Welch. Müziği sihre benzetmiş kendisi. Blogundan aynen aktarıyorum:

“It’s something overwhelming and all-encompassing that fills you up, and you’re either going to explode with it, or you’re just going to disappear.”

"Öylesine baştan çıkarıcıdır ve sizi öylesine sarıp sarmalar ki ya onunla birlikte patlarsınız ya da sönüp gidersiniz." (berbat çevirim için mazur görün).Cosmic Love da hem sözlerini hem müziğini hemm de klibini çok beğendiğim bir şarkı, umarım siz de beğenirsiniz.Anlaşılan müzikle sönüp gitmemiş kendisi gerçek bir patlama yaşamış.



No comments: